sâmbătă, 28 noiembrie 2015

VIVA :(




      Review Lotiune de corp VIVA by Fergie de la Avon


        Lotiunea de corp VIVA Fergie de la Avon este o totala dezamgire, nu are mirosul parfumului asa cum ma asteptam ci mai degraba a lotiune ieftina, numele nu are legatura cu continutul. Un lucru bun la aceasta este ca hidrateaza pielea destul de bine. 
       
       Cand cumpar o lotiune de corp parfumata ma astept sa lase un parfum pielii insa aceasta nu a corespuns asteptarilor.
       
 
 Cumparam prin liceu dar cateva chestii marunte - luciu de buze, rimel, si daca tot mi-am adus aminte am mai avut o experienta foarte urata cu samponul Advance Techniques Avon care mi-a facut o matreata de toata frumusetea, foarte greu am scapat de ea.
   
 Chiar daca sunt cateva care m-au dezamagit au si produse bune care zic eu isi merita banii nefiind foarte scumpe.


   
     

      
      A incercat cineva aceasta lotiune? Astept parerile voaste :)




 Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu