sâmbătă, 28 noiembrie 2015

From where

        De unde numele EVAblog?



     De foarte mult timp imi doream un blog in care sa imi spun parerile despre produse, care mi-au placut si care m-au dezamagit.
 
    Zis si facut dar am ajuns la nume, m-am gandit la ceva legat de beauty dar am zis ca e prea simplu si prea comun, am vrut ceva unic doar al meu. Asa s-a nascut EVAblog - EVA vine de la mai multe nume - numele sotului, al meu si al celor 2 copii, fiecare litera reprezinta un nume (sau mai multe).

     Dar mi-a fost foarte greu sa ma decid cand sa incep, cu ce sa incep, ce scriu eu acolo, daca nu o sa le placa, eu fiind o persoana mai timida si nu vorbesc foarte mult, insa sper sa fac fata acestei provocari.
 
     Intr-o seara (27 noiembrie)  m-am decis, am luat telefonul (imi pare rau ca nu am un aparat foto bun, insa sper sa imi pot cumpara) am facut cateva poze si am zis hai sa incerc. Aici este primul meu review .
    

    Asa ca de acum incolo va voi rasfata cu cate un review sau o parere pro sau contra produselor testate/incercate de mine.
 
   







Sper sa reusesc in viitor sa fac si cate un concurs pe blog si unul pe facebook in fiecare luna ca sa va pot multumii ca imi sunteti alaturi! 





2 comentarii:

  1. a fost o idee buna ,ca numele blogului sa reprezinte ceva din familia voastra,iar cei timizi fac mai bine fata scriind ,decat sa vorbeasca,pupici

    RăspundețiȘtergere